KEFALONIA, Biserica cu serpi din Markopoulo, 14 aug 2013

Am facut bine ca ne-am dus in ajunul sarbatorii Adormirii Maicii Domnului, pt ca biserica din Markopoulos era goala, iar parintele paroh grec a stat mult cu noi, aratandu-ne serpii care apar doar o data pe an ( intre 6 si 15 august) si povestindu-ne legenda lor.
Serpii Maicii Domnului, Kefalonia, 14 aug 2013 (1)
Se spune ca sunt maicute, transformate in serpi la rugaciunea lor, ca sa scape de navalirea piratilor in mananstire si apar in aceasta biserica (ridicata pe locul vechii mananstiri) doar in ajunul praznicului Adormirii Maicii Domnului. Prezenta lor este mare binecuvantare, se slujeste cu ei in biserica Sf Liturighie, sunt tamaduirtori… Sunt calzi! Dupa 15 august devin agresivi, apoi dispar pt inca un an.
Serpii Maicii Domnului, Kefalonia, 14 aug 2013.
 Noi am facut Paraclisul Maicii Domnului, apoi am plecat, pt a reveni a doua zi, de sarbatoarea Adormirii Maicii Domnului (albumul urmator)
Maria Chirculescu
Miriam Turism

4 gânduri despre &8222;KEFALONIA, Biserica cu serpi din Markopoulo, 14 aug 2013&8221;

  1. Elena Jitareanu zice:

    Multumesc pentru aceste imagini din locuri binecuvantate si cu minunatii serpisori,binecuvantati si ei. Prin intermediul acestor imagini „am fost si eu”in acest dorit pelerinaj! Sper sa fac acest pelerinaj, de suflet, la anul!Doamne ajuta!

    Ajutorul Domnului si al Maicii Prea Curate in tot ceea ce faceti! Laura Jitareanu

    ________________________________

Lasă un răspuns

