Sf Ioan Rusul (27 mai)

Sf Ioan Rusul, Insula Evia, Grecia

Sf Ioan Rusul, Procopie, Insula Evia, Grecia sept 2008

Icoana Sf Ioan Rusul, procopie, Evia, Grecia sept 2008

 

La Sf Ioan Rusul, Evia, Grecia sept 2008

Cel ce te-a chemat pe tine de pe pamant la lumea cea cereasca tine si dupa moarte, neschimbat, trupul tau, Sfinte. Caci tu in Asia ai fost dus prizonier si acolo te-ai unit cu Hristos, Ioane. Deci pe Acela roaga-L sa mantuiasca sufletele noastre. ( Troparul Sf Ioan Rusul – 27 mai)

SF Ioan Rusul

3 gânduri despre &8222;Sf Ioan Rusul (27 mai)&8221;

  1. elena oprescu zice:

    IMPRESIONANT… IMI UMPLE SUFLETUL DE SPERANTA… CA NU SUNT SINGURA…CREDINTA IMI VA DA PUTERE SA-MI DUC CRUCEA CARE MI-A FOST DATA SI CU DEMNITATE… DOAMNE AJUTA!

  2. Podeleanu Radu Calin zice:

    Sf. Ioan Rusul e Sfantul meu, mi-a facut minuni. Sper sa ajun anul acesta la Sf. sale moaste! Doamne ajuta si multe credinta intru Hristos!!

Lasă un răspuns

