De Pasti: Iulian, pt rugaciunile Sf. Serafim de Virita

De Pasti: Iulian

Biserica Sf Serafim de Viritza, Rusia

sf-serafim-de-virita-rusia

Iulian are 8 anisori si sufera de ciroza hepatica secundara pt ca s-a nascut cu o grava malformatie a ficatului, iar de atunci starea sa a evoluat in rau. Imediat dupa nastere, un medic îi spunea mamei lui Iulian: „Luaţi-l să moară acasă. Nu se mai poate face nimic. Faceţi altul, că sunteţi tânără…“. Doar că Dumnezeu a vrut altceva. Au trecut 8 ani de atunci iar copilul trăieşte, chiar dacă este grav bolnav.

Singura lui sansa lui la viata este un transplant de ficat. Daca ne-am bucurat ca operatia similara a lui Cristi Minculescu a fost un succes, sa ne oferim si bucuria aceasta,  a contributiei noastre pentru salvarea micutului Iulian, a carui operatie in Belgia costa 85.000 euro, suma pe care parintii nu au de unde sa o procure… fara ajutorul nostru, al fiecaruia, acum in pragul Sfintei Sarbatori a Invierii Domnului!

Ca sa ne fie si mai usor, pentru Iulian Robert Raducanu s-a deschis o linie TELEDON la Romtelecom.  Pentru donatii, sunati la numerele:

0900 900 343 – pentru 3 euro/apel
0900 900 345 – pentru 5 euro/apel
0900 900 340 – pentru 10 euro/apel
(Numerele pot fi accesate doar din România şi numai de abonaţii Romtelecom conectaţi la centralele telefonice digitale cu SST).

Sau – conturile deschise la BCR, Sucursala Giurgiu, Titular: Răducanu Mariana, mama lui Iulian: Cont USD – RO15 RNCB 0145 0997 8076 0003  /  Cont EURO – RO58 RNCB 0145 0997 8076 0005  /  Cont RON – RO31 RNCB 0145 0997 8076 0006 /  Cod SWIFT : RNCBROBUGR0

DREPT MULTUMIRE CA ATI CITIT PANA AICI ( si ca deja ati facut un apel Teledon), va redam amintirile lui Alexandru Albetrovici Savici despre Sf.  SERAFIM DE VIRITA, pe care Alexandru l-a vizitat cand era un copil de 10 ani, foarte fragil si bolnavicios:

” Cand am intrat in chilie, m-am cutremurat. Am simtit foarte limpede o anume lumina care izvora din ochii parintelui si care parca ma inunda cu totul. Sentimentul acesta era atat de intens, mi s-a imprimat atat de bine in memorie, incat chiar si acum, cand privesc fotografia Staretului Serafim, imi pare ca vad raza luminii care rasarea din ochii lui plini de bunatate.

Indata ce m-am apropiat de patul in care Staretul statea pe jumatate intins, mi-a propus sa ma asez langa el… Am cazut in genunchi si am luat binecuvantarea lui. Staretul mi-a vorbit foarte bland si dupa aceea i-a spus matusii mele:
– Tare l-am indragit pe copilasul acesta!
M-a cuprins un sentiment de negraita bucurie si iubire pentru toata lumea, care nu m-a parasit nici la intoarcere, nici in restul zilei sau in zilele urmatoare… Cu rugaciunile Parintelui Serafim sanatatea a inceput sa mi se imbunatateasca… M-am inzdravenit repede si in orele libere am inceput sa joc fotbal, iar la inot ajunsesem la reusite destul de bune…
Insa rodul principal al chiar primei mele vizite la Parintele Serafim a fost ca tocmai in acea zi si pentru tot restul vietii, am devenit credincios ortodox… Pentru credinta aceasta calda si pentru ca in corp mi-a revenit sanatatea, matusa mea si cu mine I-am multumit Domnului pentru ca ne-a dat sa-l intalnim pe Parintele Serafim.” ( Sf Serafim de Virita, 1866-1949, Ed. Egumenita 2006, pg 212).
Fie ca pentru rugaciunile Maicutei Domnului si ale Sf.  Serafim de Virita si cu ajutorul nostru al tuturor, Domnul sa-l binecuvanteze pe micutul Iulian cu sanatate si viata lunga!
iulian
Mai multe detalii despre cazul lui Iulian Robert Raducanu, pe:
Sfanta Inviere a Domnului, cu pace si cu sanatate!

Lasă un răspuns

